fredag 18 juni 2010

Ny rutt

Saker förändras ju såklart när man inte har huggit sin resplan i sten eller skrivit ner den på ett papper eller överhuvudtaget engagerat sig särskilt mycket i att göra en. Nå!
Jag är nu på väg till Uppsala och om vädret tillåter ska jag spela i något jag tror heter Ekonomikum vilket kanske är parken där Första Maj-tåget utgick ifrån. Bor du i Uppsala har du antagligen bättre koll än jag själv.

Sen visade det sig att jag har möjlighet att dra vidare imorgon Lördag till ytterligare en ort efter Läggesta/Mariefred. Jag kommer vara ledig vid 22-23 och tar mig gärna någon mer stans. Det är ju trots allt lördag.

På tisdag blir jag också ledig vid ungefär samma tid eller kanske lite tidigare. Denna gång är jag dock i Säffle och vet inte om jag lyckas resa vidare förrän dagen därpå. Är det någon som vet hur man bäst bör leva i Säffle en tisdagkväll tycker jag man gör klokt i att meddela detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar